Guneselif22 biz de benim bebeğim 5 aylıkken birlikte covid olduk, benden daha rahat geçirmişti maşallah. 1 gün ateş oldu, sonrasında toparlandı, çok şükür solunum sıkıntısı olmadı. Ben sürekli emzirmiştim. Ateş 39′u geçince de calpol dolven dönüşümlü 2 kez verdim. Çok geçmiş olsun