Aselzeynep61 Merhaba arkadaşlar Bebeğim şu an 6 ay 23 günlük uyuduğu zaman sırtı ve başı çok terliyor normal mi yaşayan var mı Yardımcı olursanız çok sevinirim
kurabiyem28 Aselzeynep61 kızımda öyle o da sıcaklığı 20 derece olmalı. Bizim odamız hep 22-23 derece ince giydirip, ince örtüyorum. Yine de terliyor. Hiç örtmemem lazım. Öylede içim rahat etmiyor
GoktugUras_mom Aselzeynep61 terleyebilir canım kıyafetlerinden olabilir, sıkı giydiriyorsan ondan olabilir, burnu tıkalıysa olur
12345678990 Aselzeynep61 bende aynı sorunu yaşıyorum bıktım artık bu durumdan aglama noktasına geldim
-erCansu- Aselzeynep61 d vit kullanıyomusun genelde ondan diyolla ama bnm oğlmda çok terlerdi kafası özellikle
-erCansu- Aselzeynep61 valla cnm sonrasında da öyleydi ama geniz eti vardı gece hırıltı befes almada zorluk oldugundan da aşırı terliyodu 3 yaşında amelıyat oldu ondan sonra gece atlet değiştirme derdimiz bitti şükür
Aselzeynep61 -erCansu- hadi ya benm kızımdada varmı acaba olsa söylerlerdi dimi muauened ebelli olurdu
-erCansu- Aselzeynep61 ben hep oldugınu düşündüm şahsen böyle şeyler genetil oluyo bendede varmıs kbb doktoru bile yok dedi başka başka doktora götürdüm 9 aylıkken amelıyat etmek istediler düşün😅 sonra sprey falan 3 yasına kadar idare ettik