merhaba anneler ♥️
Oğlum 34. haftasında gelişim geriliğinden dolayı 1860 kilo doğdu. Baş çevresinde 30 cm’di, boyu 42 cm’di.
Şuanda 14 aylık boyu 81 baş çevresi 46 kilosu 9300 oldu.
Kontrole gittiğimizde doktorumuz gelişmesinde herhangi bir sıkıntı yok ama biraz minyon bi çocuk olacak gibi duruyor dedi.
Yemesinde de sıkıntı yok çok şükür ama çok hareketli ondan da kilo alımı yavaş olabilir.
Ne yedirip içirecem bilmiyorum valla.
Biraz karışık yazdım galiba… 😮💨☺️