kubratagram
Kızım doğdu 1 aylık 2 aylık asla kepce değildi hatta kulağı kafasına yapışıktı nerdeyse büyüdükçe bi kulağı kepçe oldu yani naptıysam önüne geçemedim yara bandıyla bi ara bantladım o kulağını sürekli şapka bandana taktım uykusundayken hiç üşenmedim sürekli düzelttim ama yok sonradan kepçe oldu yani Tek tesellim tek bi kulağının olması 😌yani sonradan olmaz diye bişey yok