Nazifeumay Merhaba, bebeğini besledikten sonra hemen kusuyor sizde de böyle bi sıkıntı oldu mu sorun mamada mu acaba
Mrt06 Nazifeumay ben veriyorum kusma yok sma veriyordum dediğin gibi onda direk kusuyordu buna geçince kesti
A_12ynr Nazifeumay besladikden sonra biraz yatirin ki hazmetsin sonra gazını alın kusması olmiycaktir.fazla veriyosunuz da çıkarabilir ama fazlasini
Defnecik23 Nazifeumay mamadan olmaz sanmam. Her mamayı kullandım kızım aşırı kusuyor reflüdür heralde