Linasmom_ Sevgili anneler bebeğime bebek yağı kullanıyorum ama yinede hemen kuruyor cildi özellikle yüzü kuru oluyor hem yüzüne hem vücuduna sürebilceğim krem önerileriniz var mı? Bebeğim 3 aylık
pogacayanakk Linasmom_ bephanthol sensidaily doktorumuz önerdi onu kullanıyorum memnunum, yetişkinler için de kullanılabiliyor
Eflin06 Linasmom_ kızımın yuzunde sivilceler ckıyordu kırmızı kırmızı yüzü kuru dedi dermotojı doktoru (dermoskin baby care probiyotik yüz kremini) önerdi aldım 2 günde geçirdi tavsiye ederim sabah akşam düzenli kullanıyorum yuzu kuru kalmıyor artık
SCerenY Linasmom_ ben doğum yaptığımda doktorum yağ kullanma gözenekleri tıkıyor dediğinden beri sadece krem kullanıyorum. Bir çok marka denedim ama bize en çok mustela yaradı. Bazen egzama oluyor vücudu onu bile geçiriyor hemen
Senazeynep3425 Ocakalti benimde aklımda bu var. Ama doktor daustela yüz kremi al yüzüne dedi. Sizin doktor mu önerdi bunu. Ben bundan alıp çok amaçlı kullanmak istiyorum. Mesela yüzüne, vücuduna ve poposuna . Doğal olduguna inandığım nadide urunlerden.
pogacayanakk Linasmom_ evet ilk başta yüzünde kızarıklık ile başladı kuruluk, doktorumuz yüzünü görünce tavsiye etmişti bunu
Senazeynep3425 Ocakalti tamam csnim ben ondan alayim yine. Birde biodermanin ABC serisi varmış bebek için sana da söylüyim dedim. İçerik farkı var mı yok mu ona bakicam ona göre alicsm bende 😊
Ece__ Linasmom_ Bioderma atoderm intensive baume kullanıyoruz, yapısı çok güzel yapış yapış olmuyor hemen dağılıyor ve güzel nemlendiriyor. Doktor önermişti
BebekC Bize yenidoğan yoğunbakım doktoru bebek yağı kullanmayın gözenekler tıkar, losyon kullanın demişti. Orda da mustela kullanıyorlardı o yüzden ben de mustela aldım onu kullanıyorum 9 aydır, cildi pamuk gibi.