B1elf ezgislifeburda sesi falan herseyi bir kenara bırakıp doğruyu konuşalım 😄😄 ilk zsmanlar bebek uyku halindeyken başka odaya gidiyorsun özel işlerini yapıyorsun yada sizi göremiyecegi noktadaysa bir sekilde halleiyorsun ama oda oda gezmek bir yere kadar cidden 😄 herkesin bir özel hayati var minik bebegimizin de bizim de hadi 6 aylık oldu hala sizinle yatıyor buralarda zaten problem yok 1 yaşında hadi yine yok herhangi bir sorun ama artık cocuk 1 bucuk 2 yasina geldiginde bilincli olacak derdini anlatacak konusacak belki o zaman sizin odanızın ayrı oldugundan haberdar olucK bu seferde kendj odasinda yatmasi için zorlu bi sürece girceksiniz nerden biliyosun dersen kuzenimin kızı subatta 3 yasina girdi ben 6 aylikken ayirinc beni ayipladilar 6 aylik bebek anneden ayri mi yatarmiş diye tam 1 senedir ugrasiyor gece uyuyunca yatagina yatiriyor kalkip onlarin yanina geliyor cocukla konusuyor odasinin oldugunu orda yatmasi gerektigini acikliyor bu seferde evde feryat figan oda da tek yatacagi icin sabahlara kadar oturdugunu biliyorum uyumayım da göturmesinler odaya diye o yuzden en kolayı hicbirseyden anlamazken zaten yatagi duzeni degismiyor sadece odası ayriliyor
ezgislifeburda B1elf evet kesinlikle bende geçirmek isteme sebeplerimden biri de o her seferinde o iş için başka yere taşımakta zor ben işte sadece saat başı kalkıyorum onu nasıl yapicam diye düşünüyorum ama alışılır bi sure sonra haklısınız
Matildanil Deletedmom_48 post ilgimi çekti bi bakayım benim gibi depremden korkan var mı ben mi abartıyorum diye varmış. Biz Adana’da yakalandık depreme ve çok kötüydü o an bebeğim yanımda olmasaydı kafayı yiyebilirdim korkudan şimdide ayıramam odaları diyorum tek bırakıp lavaboya gitmeye bile korkuyorum
Deletedmom_48 Matildanil o depreme yakalanıpta korkmamak eldemi tedbirimizi alalım gerisi Allahtan kendi adıma konuşuyorum tabikide şu saatten sonra hiç ayrı yatamam
Eloscan Nurcan14 10 aylıkken ayırdım kıyamadığım için geciktirdim şimdi diyorum 6 aylıkken ayırsaydım keşke uykuları uzadı odayı ayırınca
Haffuse Ben de erken ayirdim, hoş, ben ayrilamadim ilk basta, odasina yeryatagi serip uyudum birkac hafta ama, o da gecis sureci sayalim🤣 Ayir tabii,
Milena11 Nurcan14 6 aylık ayırdım bende hazırsan neden erken olsun çok rahat oluyor şuan 19 aylık hiç sıkıntı çekmedim
aslihanbsbg Bende ayirdim bu gece 3ncü gecemiz olcak 8ay 5günlük kizim tabi ben kötü tecrubeyle odaya gecmek zorunda kaldim aklimdaydi bu aralar odasini ayirmak sesini duymazsam diye cesaretim yoktu sonra geçen gun gece saat 3-4arasi bebegim anne yani besiginden düştü aklımız çıktı eşimle allah korudu gercekten şükür bisey olmadi ve ertesi gun odasinda uyutmaya basladim keske cesaret edip daha once gecseydik odasina umarim kimsenin basina gelmez boyle bisey