Tamam biliyorum normal ama doğum yapalı 5 ay oldu ve saçlarımın 4te 3ü döküldü. Normal mi her banyoda bir insana yetecek kadar saç döküyorum saçlarım kıvırcık gibi olduğu için gün içinde tarayan biride değilim banyodan banyoya. E kış tabi hergünde yıkanmıyorum zaten bebişten duş yüzü görmekte lüks oldu 😅😅😅 demem oki müdahalem yok normal diye saldım kendimi kel kalmam dimi 😅