Çok geçmş olsun sizede .. nasıl bi yol izledniz ? Bu hastalık hakkında maalesef ki çok bilgimiz yok. resim atmayı çok isterim ama atamadım. ilk doğdunda yoktu , fakat kafasında minik bi sivilxe tarzında vardı o daha belirginleşti , karnında 7-8 adet var sürekli şişip iniyor .