123cennet4_ Verdiğim herseyi tüküren sevmeyen Bi bebeğim var bu dönemde kaşık mama kullananlar var mı süt alerjisi olabilir diye dikkat ediyorum bütün kaşık mamalarda sütlü tahıllı VS yazıyor kullanıp memnun kalanlar var mı bebekler seviyor mu acaba
alev-Miray 123cennet4_ Canım ben Becelac Gold’un sütlü irmikli olanı kullanıyorum kızım çok sevdi ben gece olanı veriyorum.
Oglu_m 123cennet4_ ben bı kere verdim kaşık maması sonra kendim yaptim bebe irmiği aldım keçiboynuzu özü elma yada Muz rendeliyorum al sana kaşık maması pirinç unu ilerde olabilir en azından içine istediğimi koyuyorum sabahları ceviz rendeleyip yumurta haşlayıp da yapıp veriyorum
123cennet4_ alev-Miray genelde hepsinin içinde sütlü yazdığı için cesaret edemedim ama Bi deneyeceğim bakalım