Benim 20 aylik bir kizim var cok zor bir cocuk henuz konusmuyor asiri derecede huysuz hircin siddete meyilli birisi hem kendine zarar veriyor hem bana hem etrafindakilere surekli agliyor durduk yere bagiriyor hayali seyler yapiyor. Mesela kendi kendine tavana bakiyor aa diyor birisi varmista bisey yediriormus gibi yapiyor opucuk atiyor falan Cocugu boyle olan ve doktora goturen var mi yada ne yapmam lazim bende bir anne olarak bazen dayanamaz hale geliyorum ve bagiriyorum ister istemez sabır cekiyorum ama cocugum cok zor buyuyen birisi iyice psikolojim bozuldu