Leyla1938 bu artçılar bir süre daha devam edecekmiş ama yıkım beklenmiyor yani büyük çaplı bir şey olmayacakmış uzmanlar öyle diyor inşallah bir şey olmaz rabbim büyük hatta bir tanesi balonun bir anda patlatmak mı iyi yavaş yavaş havasını almak mı iyi depremde onun gibi artçılar oldukça enerjisini boşaltır birikip bir anda patlamaktansa yavaş yavaş enerjisini attığına sevinmemiz lazım demişti