Deniz_4773 İlk aylar 5.ayıma kadar hiç içmedim kahve delisiyim ama oğlumun sağlığı için daha çok ılık süt içiyordum midemi rahatlatıyordu veya salep çok içiyordum dogum sonrası saleptem asırı midem bulanmıstı🙈🤓son aylardada bi tane ama haftada 1 defa içmeye basladım bu şekilde dogunca zaten süt yapan ne varsa iç derkene şimdi artık gönül rahatlığı ile içiyorum🥰😍