sedaozdemir cicikom Ben de bunu kullanıyorum kilosu kadar Damla damlatıyorsunuz. Oğlum 9 kilo 9 Damla damlatıyorum bir kabızlık falan da yaşamadım açıkçası uyku hali de olmadı. İsterseniz doktorunuza sorun uyku yaptı diye belki değiştirir
pasaklisinkukuli cicikom benim begim de o kilolarda doktor 0.5 ml dedi zaten üzerinde işareti de var o kadar veriyorum
pasaklisinkukuli cicikom biz de de kabızlık yaptı dört gün yapmadı bi gün vermedim o gün yaptı şimdi tekrar veriyorum bu gün üçüncü gün kaka yok
annesininkuzusuu1 pasaklisinkukuli bizde de kabızlık yaptı uzun sürdü 1 hafta felan daha vermeye korkuyorum sağlık ocağının verdiğide yapıyor diyorlar
pasaklisinkukuli annesininkuzusuu1 sidefer diye bi marka varmış onu mu denesem acaba diye düşünüyorum
sedaozdemir cicikom damladan kaynaklı mı değil mi bilmiyorum ama ek gıda da alıyoruz sonuçta o yüzden rengi ilk 6 aydan farklı tabii ki.
sirinpatates queen_mom demir damlasından bahsediyor d vitamini değil. Kiloya göre veriliyor demir damlası 3 damla yada 1 fis değil o d vitamini
parlaegegunes cicikom bende de öyle bir etki olmadı ama boşuna kullanmayın hiçbir etkisi yok emzirdikten 1,5 saat sonra vermeme rağmen kan değerleri çok düşük çıktı
cicikom parlaegegunes ya zaten hiç İstemiyorum kullanmayı bu tarz şeyleri ama mecburen doktor veriyor falan kullanıyorum. Yoksa hiç içimden gelmiyor
Melekky63 Bende ilk bebeğime sidefer kullandım. 9.ay tahlilde kan değerleri düşük çıktı. 2. Bebeğim 4 aylık olmak üzere ne kullansam bilemiyorum 😮💨