Babamız deprem dolayısıyla görevde bende iki aylık bebeğimle kaynanamla birlikte kalıyorum .kadıncagiz bizde kalırken yolda grip kapmış dikkat etmek için hep maska takti evde maskeliydi ama bebisime bulaşmış. Bebeğim dünden beri hapsurma, öksürük var serum fizyolojik uyguluyorum doktor kontrol etti ancak ilaç yazmadı fizyoloji dışında.Bana ekstra ne önerirsiniz nasıl beslenmeliyim bebeğime ne yapsam kısa sürede atlatırız?