Minnosannesii aynen kabiz degil ama doktor üç günü geçince fitil verdim dedi. Fitil verince de yapmıyor diger gun yapiyor oda normal, kabiz değil. Istah açıcı için surup önerisi istedim kilosu iyi gerek yok dedi. Ben kilo alsın istemiyorum ki hiç birsey yedigi yok. Acaba dort günü geçmesi tehlikeli mi