Balanne_ 3 yaşında 2 aylık tam krndini ifade edemiyor (bu konuda dil terapistine basliycaz haftaya )ama çişı kakasını geldiğini soyleyebilirm.Sorun şu bezini asla ama asla bırakmak istemiyor. Ödül denedim bırakırsan sana şunu alırım falan diye sevdiği şeyleri onları bile istemiyorum diyor ne yapacağımı sasirdim yaşıda geldi artık böyle olanlar var ise nasıl yaptınız beklemehlimiyim biraz daha yoksa
Deletedmom_68 Balanne_ yani ben henüz o döneme gelmedim ama eltim bıraktırdı yakın zamanda, video izletmiş tuvaletle ilgili, kolayca bırakmış oğlu da ben de böyle yapmak istiyorum diye, deneyebilirsiniz belki
tugceo92 Balanne_ hadi seninki daha 3 yaşındaymış benim kızım aşırı aşırı inat korkmuyor ama asla da yapmıyor 4 yaşında Nereye kadar gidecek bilmiyorum saldım bende artık yani ısrarla istemiyor yapmak
Mircet Balanne_ bence en önemli şey çocuğun istemesi.Oyuncak bebekler var böyle tuvaleti falan halam almış kızıma.Biberondan su içiriyorsun sonra lazımlığına oturtuyorsun çişini yapıyormuş gibi.Bizde işe yaradı öncesinde hep konuştuk anlattık ara ara bunaltmadan
Nefess2020 Balanne_ 29 ayliğiz 6 ayliktan beri benle wc ye gelir. Anne kaka diyor hadi kizim gel tuvalete beraber yapalim diyorum noooo diyor. Ödül vercem dedim video açtım sticker denedim oturuyo lazimliğa 5 saniye sonra kalkıyor. Ee bide geçmek bilmeyen kabizliğįmızda var asla yanimizda yapmiyor buyuk tuvaletini. Gecen hafta dr kontrolu vardi zorlama diyor ee tamam zorlamıyorum da bu çocuk 6 ay sonra okula başlicak. Mecbur bıraktirmam gerekiyor. Çünkü bezi varken okula alınmıyormuş. Yurt disinda yasiyorum o yuzden burda 3 yaşinda başliyor cocuklar okula. Ne yapacağimi bilmiyorum sanki hiç başaramayacakmışim gibi hissediyorum 😔
Balanne_ Deletedmom_68 onuda denemiştim ama tekrar deniyim mi korkuyor desem lazimlik gösterdim istemiyor tuvalet istemiyor orda oturmak canını sıkıyor sanırım artık öyle düşünüyorum çok rahatına düşkün bir cocuk
Edamert 3 yaşına 2 ay kaldı al benden de o kadar konuşuyor kendini ifade ediyor hatta evde hep aynı yere tuvaletini yapıyor ama asla bezini takmama tahammül edemiyor napicami şaşırdım lazimlik aldık klozet aparatı aldık yok kitaplar okuyorum şarkılar ogretiyorum 16 aylık bı çocuğum daha var ee böyle olunca sabrimda ilgimde çok çok yoğun olamıyor kendimi çok suçlu hissediyorum ne yapıcam şaştım kaldım 😭
Balanne_ Edamert ben bir psikolog ile görüşücem artık öyle düşündüm onunla ilerliycem gerekiyor ise bende herşeyi denedim yok olmuyor çocuk çok ağlıyor bezine aşık resmen
Balanne_ tugceo92 valla benimkide inat mi rahatına minduskun bilemedim ama nasıl olcak onuda bilmiyorum bir psikolog ile görüşücem herşeyi denedim çünkü çocuk bez tak diye ağlıyor resmen
tugceo92 Balanne_ benimki de öyle ya. Asla yapmıyor yani. Anlatıyorum güzellikle yok yani habire bahane uyduruyor yapmamak icin. Nereye kadar gidecek bilmiyorum yani ufak değil artik
Balanne_ Mircet onuda deniyim bir ama bir psikolog destegimi alsam bilemedim acaba bilmeden farketmeden korkuttum.mu acaba
Balanne_ tugceo92 ben artık bir şeyden korktu diyorum yada orda beklemekten sıkılıyor biz birde şuan terapiste gidiyoruz konuşması için özel eğitim alıyor iki süreç bir anda ağır gelebilir diye biraz daha erteleyecgim gibi duruyor
Mircet Balanne_ olabilir bence zarar gelmez bi arkadaşımın kızım ben çok üşeniyorum anne sen bez tak bana diyordu üç yaşını geçmişti o kadar Zeki bir çocuk ki.Sonra kardeşi olacağı haberini alınca tamam artık ben büyüdüm diyip kendisi bıraktı😂o kadar uğraşmıştı ki annesi hepimiz şok olduk
Balanne_ Nefess2020 aynı hoş bendede var sanki hiç basaramaycagim gibi geliyor ne yapmak lazım bende bilemedim açıkçası
Huelya Balanne_ kızım 3 yaş 4 aylıkken kendi bırakmak istedi öncesinde arada teklif ediyor konuşuyorduk istemiyordu hiç zorlamadım diyordum artık bence rengarenk donlar alıp bence tuvalete yapmalısın ama o yok anne istemiyorum diyordu hiçde söylemezdi anne çiş yaptım anne kaka yaptım aksine bezini çıkarmak bile istemezdi şükür 3 hafta önce kedi anne bana rengarenk donlar alalım ben bezi bırakmak istiyorum diye o gün aldık ertesi gün hiç takmadım ilk kakasını donuna yaptı ilk gün biraz biraz dışına kaçırdı sonrası bahar ne gece ıslatmadı yaşadı nede kaçırmalar oldu bence biraz rahat bırakın arada konuşun benim deneyimim bu şekilde oldu
Balanne_ Huelya bende konuşuyorum aslında canm bebekliginden beri ben tuvalete gidiyorum dişimi yapicam gibi sende biraz buyu sende bizim gibi yapicaksin falan arada tuvalet ile ilgili video izlettim falan ama bilmiyorum otururken rahatmi edemiyor acaba diye düşünmeye başladım cuxnku aldığım aparak arada hareket ediyor oda hareket edince korkuyor
Elifffinnn10 Balanne_ bence ısrarla deneyin. Benimki de bezi çıkarıyordu ama tuvalete asla oturmuyordu hep ağlaya zırlaya . 1 hafta içinde falan alışmışti tuvaletini de söylemeye başlamisti
Balanne_ Elifffinnn10 bende başlayacağım inşallah alıştırma kilodu aldım gelsin başlayacağım inşallah