Arkadaslar merhaba
5 gün önce bebegimi memeden kestim. Gögsüm sismedigi icin ilac kullanma gereksinimi duymadım. Ama gögsümden hala süt geliyor haliyle. 2 gün öncede dogum kontrol hapına basladım, sanırım onunda etkisiyle gögüslerim sisip agrımaya basladı. sütün cekilmesi icin kullandıgınız bir ilaç varsa bana yazarsanız sevinirim