Merve055 11 aylık yeğenim var ve aylardır vücudunra uyuz benzeri döküntüler var. Defalarca doktora götürüldü her seferinde uyuz için losyon vb. Verdiler kullanmasına rağmen geçmiyo. Başına gelen var mı acaba gerçekten çok zor bi durum napacağımızı şaşırdık
ilk61 Merve055 22 kasimdan beri daha yeni yeni kaşıntısı azaldı 🙄 Allah yardımcınız olsun.xiabion var.cocuk için olan anca onunla geçti ama 1 kutu felan bitirmesi lazım.
hayalperest__ Merve055 egzemaya cevırmış olabılır mi eğer çok uyuz kremi losyon kullandıysa egzama yapıyor resim varmı
Asil_mom Merve055 merhaba bi çözüm bulabildiniz mi bizde aylardır uğraşıyoruz kullanmadığımız ilaç kalmadı
Anne-prenses Eczanelerden yapm ilaç talep edin uzamış olan uyuz maalesef losyonla geçmiyor kızım 2 ay çekti yapma ila sonrası geçti
Merve055 Anne-prenses çocuk yara içinde kaldı içi gidiyo insanın bi çare de bulamadık. Çok teşekkür ederim danışıcam eczaneye
Anne-prenses Fotoğrafla birlikte anlatın ve yapma ilacı alırken reçeteyi sağlık ocağına yazdırılabilir miyiz diye sorun fazladan para vermeyin çoğunu devlet karşılıyor rica ederim çok geçmiş olsun
Merve055 hayalperest__ egzama daha çok kızarıklık gibi oluyo sanırım bu öyle değil uyuz döküntüsü gibi görüntüde
Asil_mom Marsila merhaba aylarca uğraştık kullanmadığımız krem kalmadı şu iyi geldi diyemiycem deneme yanılma uyuz için verilen bütün kremleri kullandık nerdeyse çok dikkat ettim sürekli nevresim kıyafet değiltşrdik yüksek derecede beyaz sirkeyle yıkadım geçse dahi bi süre