Brc12 Kızlar merhaba oğlum 10 ay 10 günlük uyku problemimiz yoktu yatagına yatar peşpeşe uyurdu smdı ikinci uykusunu yapcam sürekli aglıyor katıla katıla uyumamak için diş agrısımı atak mı anlamadm yaşayanlar bilgi verirmi
Sedaalya Brc12 bizde 10 aylıkken yaşadık aynı durumu ve 1 ay sürdü neredeyse yenidoğan gibiydi yatırıyorduk kalkıyordu
aktifmaya Brc12 Ayy 10. Ayda bi atak var tam 35 gün 🤕🤕 uykuya direnme, iştahsızlık, huysuzluk, daha önce bebeğinin yapmadığı herşey var bu atak döneminde Allah yardımcınız olsun bizde yeni atlattık şükürler olsun yoksa huniyi kafama takıp gezecektim😅
nazlimom_ Brc12 uyku gerilemesi var bizde atak sonrası 2 uykuya düştük ama uykusu uzadı daha iyi oldu
Brc12 aktifmaya okadar uzunmu ya ilk günüm ve ciddi fark var cocugumdaalşahım kolaylıklar versin ne diyeyim.
Brc12 nazlimom_ benimki uzun süredir 2 uyku yapıyo 1.5 saat olmak üzere 2 kere gece biraz sık uyanıyo ama ataktan herhalde bugün cocgum sinirlenmeyi ögren miş bildiğin herşeyi atıyo kızıyo aglıyo
Rumeysaerva Brc12 10 ay 1 günlüğüz 2 gündür o kadar huysuz ki ataktan mı bilmiyorum zaten uyumazdı şimdi daha kötü oldu dün bir kere zorla uyudu koyar koymaz uyandı ayagımda tuttum zar zor 1 saate tamamlasın diye dişte cıkarıypr andan mı bilmiyorum 😵💫
Brc12 Rumeysaerva diş döneminde oluyor öyle şeyler bende o ara ayakta sallıyodum ama sonra istemedi ayakta sallanmayı yatağa koyup öyle uyumak istedi şimdi öle uyuyor ama sabah çok erken kalkıyor sizinki kaçta kalkıyor