Bebeğimi beslemekte çok zorlanıyorum meme reddini zaten aşamadık artık sağarak ne çıkarsa vermeye çalışıyorum ama şuan biberondan da beslenmek istemiyor saatler geçiyor aç bekliyor içmiyor 4 buçuk aylık ne yapmalıyım hangi biberondan daha kolay içer emzik sanıyor biberonu sanırım anlayamadım