uykusuzpanda benim bebeğim de ilk 15 gün hiç kilo alamamıştı sarılığı da vardı . Dr biberona alışmasın diyordu kaşıkla mama içiriyordum ( ki bence doymuyordu ) Dr 1 ay dolmadan değiştirmiştik ,mamasını biberonla vermeye başlamıştım + emiyordu sonra şükür kilosu tekrar düzeldi hatta sonraki aylarda önde bile gidiyordu . Şu an 13 aylık hala mama+meme yapıyor .. hiç üzülmeyin düzelir .. mama verme diyenler varsa etrafınızda dinlemeyin kimseyi . Benim sütüm çoktu ama doyurucu değildi mesela ..