Meryem-33 Kubrashnn bende kullanıyorum aslında memnunum ama çok değil annenin ağızla çektiği aleti ben sevmiyorum yapamam çekemem diye almadım onu bebeğim 1 ay 6 günlük
Kubrashnn Meryem-33 benmde midem cok bulanıor cekerken yanlıs anlamayın evladım sümüğünden tiksindime değil derin nefes alınca mıdem kalkıyo bide bebegım cok aglıo ondan korkuyodu bende cıhazdan aldım ama hıc memnun kalmadım
Meryem-33 Kubrashnn ben onun videolarını izlemiştim almakta kararsız kalmıştım çekişi çok olur makine gibi diye 😁
Meryem-33 kelebek_17 ben onun videolarını izlemiştim almakta kararsız kalmıştım çekişi çok olur makine gibi diye 😁
kelebek_17 Meryem-33 bende hamileyken almıştım 8 ay kullanmaya korktum, sonra denedim çok rahatmış. süpürgenin gücünü azaltarak çekiyor. çok değil çekişi.