Sedaalya Grupyildizi evet canım baya düşük çıkmış. Demir ilacı kabızlık yapmıyor aslında. Ama kesinlikle kullanmalısın ilaç
Grupyildizi Sedaalya baya oldu yaptirali tahlil persembe tekrar yapitiricam doktor demir ilaci kullanmak zorundasin diyor ama kabizlik yaptigi icin istemiyorum