Sleepy naturel kullandım 2 numara beline kadar geçti diye 3 numaraya geçtim onda da geçti aynı şekil Bir hafta önce baby turco 3 numara aldım o da geçirdi sonra annem dedi ki acaba küçük geliyor numarasını bir büyük yap dedi dünde 4 numara aldık bugün taktım şimdi yine zıbın değiştirdim yine geçmiş bezdim yani bez değiştirmekten artık bez ile alakası olmadığını düşünüyorum çünkü anne sütü aldığı için sulu yapıyor ve çok yapıyor
İlk doğduğunda Molfix kullandık pişik yaptı diye onu almıyorum