Düz kafa yastığını kullanmaya devam edin. Şu e bebekteki ortası delik olanlardan kullandım ben 4.aydan itibaren. 2 ay kullandık düzeldi kafası baya, simdi 8 aylık kendisi zaten yan dönüp uyuyor. Gün içinde de pek yatmıyor genelde kucakta veya oturarak oynadığı için öyle bir sorun kalmadı.