Bugün 35 günlüğüz bebeğim ve bende kan uyuşmazlığı var 8. gün bir günlük tedavi gördük değerimiz 11.7 ye düştü iki gün sonra 14 e çıktı aylık kontrolünde değer ölçülmedi doktorumuz ikinci aya kadar sürebilir dedi hala azalma yok bana göre bunu yaşayan varmı ne zaman geçer yada bebeğe bir etkisi olur mu?