Moana Çok dışarı çıkmıyoruz. Çıktığın zamanlarda güneş kremi kullanacağım. O yüzden yıllarca kullanabileceğim güneş kremi var mı. Yıllarca da dediğim iki yıl falan yani. Çocuktan dolayı karışık yazmis olabilirim kusura bakmayın 🌸
gibicibicis Moana sebamed kullanıyorum açıldıktan sonra 1 yıl kullanılıyor ben çok memnunum ama esmerseniz size gitmeyebilir çünkü biraz beyazlık bırakıyor
Kadifemsii Moana aldığım satıcı 2 yıl demişti açıldıktan sonra . Bende bitmese bile 1 yıldan fazla kalırsa kullanmıyorum