Fatma005 canım böyle şeyleri cocuk cerrahisine göturun. Benim oglumun göbek bagi düstükten sonra hep sari akınti geliyordu gobeginden. Saglik ocagi pansuman yapip gönderiyordu geri. 2 aylikken kan gelmeye başladi göbeginden. Cocuk doktoruna gittik. Oda bizi cocuk cerrahsine yönlendirdi. Megersem göbek bagi tam düsmemis. Yakma işlemi yapti. Cerrahlar iyi biliyor boyle seyleri