14 aylık kızım tabi bu aralar isteksiz de olsa bizim yediklerimizden yiyor ev yemekleri artık seçmeye başladı küçükken ayırt etmezdi sorun şu ki misafirimiz vs geldiğinde çayın yanına kek,kurabiye vs koyuyorum görünce hemen alıp yemek istiyor engel olsamda benden kaçıp diğer sehpadan almaya gidiyor oyalansin diye kendi yaptigim bebe bisküvisi veriyorum ama biz onlardan yiyoruz ya oda istiyor ve afiyetle yiyor yani tam bir abur cuburcu olacak haliyle misafirler aman yesin sanki yemeyecek mi nereye kadar kaciracaksin diyorlarda bir zararı olur mu bilmiyorum.. engel olmak için eve hiç almamak lazım,eşimle kızım uyuyunca yiyoruz ama misafir gelince işler değişiyor.. sizler yediiryor musunuz?