Dark658 emzirme parasına hastane doğum yapar yapmaz senin adına başvuruyor. Sanada bi kağıt veriyorlar. Bi hafta sonra PTT ye yatıyor 520 TL. Süt parası için senin yada eşinin aile ve sosyal güvenlik kurumuna gidip form doldurup basvurman gerekiyor. 320 TL yine PTT ye yatiyo. Rapor parası da doğum yaptiktan 2 hafta sonra doğum öncesi raporun parası yatıyor. İş başı yapınca da kalan kısım yatacak inşallah 😊