Seymadrn94 Bebeğim düzenli uyurken uykusu bozuldu. Geceleri 2 3 kere kalkardı. Yaklaşık 3 haftadır uyku diye bir şey yok geceleri saat başı uyanıyor. Gündüz uykusunda yarım saat sonra gözünü açıyor. Çıldıracağım artık. Lütfen tecrübe edenler bunun normal olup olmadığını söylesin.
Aslaninannesiiiii Seymadrn94 vallahi aynısı aynısı! Devamlı ağlayarak uyanıyor gece 11den önce uyumuyor sabah 7de ayakta her saat başı uyanması cabası. artık gözlerim kan çanağına döndü. Bilmiyorum ne zaman düzelecek
midekoruyucu Seymadrn94 geceleri 3te kalkıp oturduğumuzu bilirim… Hepsi geçecek İnşallah 🤲🏼 Tabi biraz bizleri zorluyor maalesef. Çocuk büyütmek ne zormuş diyorum her seferinde
ahsenannesi7554 Seymadrn94 benim kızım da aynen böyle. Dün gece 1 de uyudu deli gibi uykusu var ama uyumamaya direniyor. Bende düzen oturtmaya çalışıyorum. Tam gece uykusuna yatırdım diyorum kıyamet kopararak ağlayıp uyanıyor. Şuan uyuyor biraz daha uykuda tutmak için yanına uzandım. 7 gibi uyandırıp en geç 10 da gece uykusuna geçirmeyi planlıyorum
ortmenanne Seymadrn94 siz eşittir ben 🥺 bence bu aya özel bişey ne zman düzelecek onu bilip sabredelim uykuya çok düşkünüm ve uyumadığında sabrım hiç yok
Melinya Uyku gerilemesi hoşgeldin, yapacak hiç bişi yok uykusu açılmadan tekrar uykuya geçirmeye çalışın. Çok sıcaklanmasın uyurken rahat giydirin birde yatağı rahat olsun gerisi zaman
Melinya Bizdede 4 aylıkta başladı 5 aylık olduk gündüz uykularına kıyamet koparak geçiyoruz, gece yarısından sonrada sık sık uyanıyor. bebekten bebeğe değişir ama
Seymadrn94 Aslaninannesiiiii Çok zormuş sürekli uykuda bir kıpırtı hali. Gözler kapalı kalkmaya çalışmalar falan
Melifah_35 4.ay atağı olmamıştı bende çok mutluydum 5.aya bir girdik çocuk uyumamaya ağlamaya mızmızlanmaya başladı. Canı yanıyor gibi çığlık atarak uykuda ağlaması vs vs.. 9 gündür böyle.. Doktor 4.ay atağı 5.aya sarkmış dedi
Seymadrn94 ahsenannesi7554 gece uykusuna yattığını düşünürken gözünü hemen açıyor. Saat başı kalkıyor. Sabaha kadar uyuyan çocuklar varmış onları okudukça kendimi sorgulamaya başladım.
ayse01_alparslan ortmenanne benim oğlumda iki üç haftadır öyle gece uykusuna yatırıyorum saat başı uyaniyo meme istiyo oysaki karnı tok bazen kucağıma alır almaz uyuyo artık uykusuzluktan başım agriyo
Seymadrn94 ayse01_alparslan bi anda mi bitiyor bu durum çok merak ediyorum. Sanki hep böyle kalacakmış gibi geliyor