Senem_sygl01 o dert bizde de var. Kaplumbağa gibi ters dönünce geri dönemiyor.l🥰 8.ayimiz bitti. Ama artık sorun etmiyorum her bebek farklı. Mesela benim bebeğim emeklemeden yürüyecek büyük ihtimalle kendini belli ediyor. Sıkıntı yapmayın hiç mesele değil zamanla olur illa ki