Prensesiinannesii Ben adet gördüm gayet normal şekilde bir belirtim de yoktu iş yeri için kan verdiğimde hamile olduğumu öğrendim 8 haftalıktı. Ablam şuan hamile o da geçen ay adet oldu bu ay daha adetine 3 gün varlen iştahı çok açıldığı için kan verdik hamile olduğunu öğrendik ☺️