Elisam16 inanın 200 astarini aldım salına 170 verdim 1000 parçasına verdim dikimine 200 verdim anlıyorum size göre ikinci el diyince aklınıza pis giyilemeyeck elbiseler geliyor olabilir ama inanın elbiselerim öyle değil 200 TL de çok düşük kalıyor iki tane laciver var hangisine fiyat sordunuz acaba