Beybiberen Colgel di sanırım adı.diş için jel aldım dişleri çürütüyor dediler doğruluk payı var mı acaba diş ağrısını almak için ne yapabilirim bebeğim 6 aylık alt dişler sıkıntılıydı şimdi üstler çıkmak üzere.
araskuzumm0918 Beybiberen diş için osanitin üstüne tanımam çok çok rahatladık biz🙏Türkiyede pahalı satılıyor alman malı bir ürün ,hiç bir yan etkisi yok ,araştırın mutlaka
Sedaahmet Beybiberen benim doktorumda en iyisini bile alsan büyüdügunde erken cürütüyor dişleri dedi. Benim oglumda 6,5 aylik. Emzik yada diş kaşıyiciyı isırarak rahatliyor 😂
Goktugmom Beybiberen dis kasiyicilar edinenebilirsiniz ellerinizi iyice yikayip elinizle masaj yaparak kasiyabilirsiniz temiz bir agiz mendilini cok az nemlendirip biraz sogutup eline verebilirsiniz onu cigneyerek rahatkiyorlar o sogukluktan agrisni aliyor