Kızlar bebegim çoook sinirli durduramıyoruz aksam olunca özellikle aksam 6 da baslıyor gece 12 ye kadar aglıyor zaptedemiyoruz hiç birşeye ilgi duymuyor mahvolduk dogdugu günden beri çekmedigimiz zorluk kalmadı artık aklımı oynatıcam bugün cocuk ergen psikaytristine götürdüm 3 yaşına kadar sürerse öyle ilaca başlarız diyo ben o zamana ölürüm çektigimiz anları bi görün hak verirsiniz ıstırıyor vuruyor hiç bir sekilde susturamıyoruz asırı uykuya direniyor nolacak böyle biriniz akıl verin Allah kitap askına