Catlover1 biz gittik bir sene kadar. Muzipokids tuzlaya gittik fakat okula alışma sürecinde sıkıntı yaşadık. Orası çok güzeldi etkinlikler ve anne baba katılımlı olması okul sürecimizi sıkıntıya soktu. Şimdiki okulunda da aynı tarz etkinlik ve bizi istiyor. Belki bunu da dikkate almak istersiniz diye paylaşmak istedim