Mommymom_ Kızlar bebeğim 18.49 sarılık oldu hastanede yatması gerekiyormuş halbuki sürekli emzirdim şuan içim kavruluyo resmen annelik ne zormuş
GmzEfln- Mommymom_ Canım hiç korkma üzülme bütün çocuklar sarılık geçiriyor sen ne zaman isterse emzirmeye devam et. bizimkinde bide uzamış sarılık var hala tam olarak geçmedi bile.
Yasminmiray10 Bizimkide oldu 2 gun yatti geçti bende ilkten cok aglamistim annelik iste ama meğer sütüm yetmiyomua ac kalmis mama takviyesi yaptik sonrasinda surekli emzirdim gecti cikinca hastaneden ac kalmamasina dijkat edin