laara yetersizlik hissi her zaman olacak. Bebeğim büyüdüğünde 2. çocuğum olsa muhtemelen yine yetersiz hissederdim. Bu şekilde tecrübelerim daha tazeyken ikisine de faydalı olabilirim diye düşünüyorum. Zamanla aynı oyunları oynayacaklar, aynı oyuncaklar ikisine de uygun olacak, aynı dilden konuşacaklar bu yüzden yapabilirim diye düşünüyorum. Tam rahata erdiğimde 2. çocuğun gelmesi fikri beni daha çok yıpratırdı 😅 Yakın yaşlarda kardeş olup anlaşamayan pek kimseyi de görmedim 🙈