gamze____34 Merhaba arkadaşlar bebeği kalp deliği ameliyati olan var mı? Varsa nasıl bir süreç bebeğimde var inşallah kapanır ama bilgi almak istiyorum
Yigit2161 Benim bebeğimde 32 haftalık dünyaya geldi şuan 1 buçuk yaşında bizdede var kalpde delik kontrol altındayız doktor kapanır diyor
Yigit2161 gamze____34 inşallah bekliyoruz bizde ama doktor kapanmasa bile sorun olucak bişey değil dedi sadece her mesleği yapamaz dedi bize