Anneyim-a bir sırrı yok aslında. Bebekler zamanla gelişimini tamamlıyor. Sindirim problemi mutlaka zamanla geçer veya altında yatan neden ortaya çıkar. Rezene çayı türü çaylar tüketebilirsiniz. Düzenli sağdıkça çoğalıyor. Benim de 60 cc çıkan sütüm 240-250 çıkıyor. Haklısınız çok çok zor. Mental olarak çok zorlanıyorum ve sütü kesme aşamasındayım şu an. Artık sağmak istemiyorum. Bebeğime ayıracağım vakti sürekli sağmaya ayırmak istemiyorum. Ben de sütüm çoğalmadan önce mama veriyordum. Şimdi o zaman o kadar üzüldüğüme yanarım. Dünyanın sonu gibi kederleniyordum. Her gece artık devam edemeyeceğim sağmaya diye diye bebek 8 aylık oldu :) zaman geçiyor. Yapamıyorsanız kendinizi sıkmayın ve üzmeyin. Nasıl iyi hissediyorsanız öyle devam edin. Karnına masaj yapın, sırtını sıvazlayın her süt ve mamadan sonra, doktor tavsiyesiyle gaz damlası kullanabilirsiniz. Zamanla geçecektir diye umuyorum