Kolik olması için aralıksız saatlerce ağlaması gerekirmiş kolik olmayanlarda da aynı saatlerde gaz sancısı oluyor. Biz bio gaia ile sap simplex kullanırdık ama fayda etmeyince sap simplex yerine bliss mommys geçtik rahatladık. Ayrıca gaz sancısı başlamadan önce yıkayıp gaz masajı yaparsan daha rahat geçer o saatler