Oğlum 4 yaşında 97 cm alt sınırda hemen hemen doktora götürdüm argivit verdi 3 kutu bitirmemi söyledi eğer 3 cm uzamazsa 3 ayda merkezde hormon tedavisi yapılacak dedi.Yaptıran var mı??? Ne kadar süre alınıyor ve herhangi bir yan etkisi oluyor mu? Ayrıca kısa bebeği olan anneler kullandığınız takviye vitamin gıda vs var mı tavsiye edeceğiniz ???