Benoanne benim bebeğim de terleme olmadi, annemin ördüğü bir tulumu kullaniyoruz icine kiyafetleri ile yatirmak gerekiyor, yumusacik ipten bir polar alt kisim battaniye gibi kollari disarda kaliyor. Bebek arabasi tulumlari gibi. İzmir de yasiyorum ayrica 😊