Benimde bebeğimin böbreğinde vardı gebelikte anlaşıldı. 5 m doğdu 6 sonra 7 oldu sonra 8 bende araştırırdım. Erkek bebekleri sünnet edince düzeliyor yazıyordu sünnet ettirdim çok şükür 4 e düştü sonra gittik düzelmiş dediler bu ay yine her ihtimale karşı çekilecek usg