yagizinannesiiiiiiiiii Merhaba alerjik olup da aşıları yaptıranlar bi sorun yaşadınız mı ? Ben artık çok yoruldum ne versem dokunuyor tedirgin oluyorum 1 yaş aşılarında da yumurta proteini mi ne varmış yardımcı olursanız sevinirim şimdiden sağolun
Esrasemra yagizinannesiiiiiiiiii merhaba bizimde bu ayın sonunda aşımız dün doktorumuzla telefonla görüştüm aşı için bizim bagırsak tepkili olduğu için yaptırabilirsin sağlık ocağında korkmamıza gerek olmadığını bagırsak tepkililerde sıkıntı olmuyormuş ama cilt tepkili olsaymış bebeğim sağlık ocağında hemşiremizden aşıyı hazırlıyıpp hastaneye bize getirip gözlem altında yaptırıyoruz dedi