baykuskiz_ Aylinin-annesi dogumum cok ani oldugu icin yanimda kimse olmadigi icin ve sonrasinda cocuklar kuvoze girdiği icin hastane pozlarimiz yok 😁
deleted20517 Aylinin-annesi ah doğuma giderken ki o halim aman Allahım hüngür hüngür ağladim bütün gece bide eşim neden sancı çekmiyor diye foto var ama basım açık paylasamam 🤭😂
joyfulmom Aylinin-annesi 40+3′te muayeneye gittim doktorum kendi sancin gelince gel gelmezse muayeneye gel bı once dedi bende süslendim püslendim makyaj falan tın tın gittim hastaneye suni sancı ile bugün baslatiyoruz doğumu dedi belgeleri imzaladım ben bı eve gidip geliyim dedim hastane yatisin yapıldı gidemezsin eşyalarini eşin getirsin dediler okadar da pat diye beklemiyordum 16 saat deli gibi suni sanci çektim o makyajla üstelik doğumdan çıktım ki makyajım akmis elim yüzüm siyah madenciler gibi çocuk kucağımda 😂😂
salakmisincemilee joyfulmom ayy ben de 40 +4 te dogurdum gece suyum geldi apar topar gittik 19 20 saatte ben suni sanci cektim yemek falan da yememistim resmen 2 gun aclikla dogum yaptim dudaklarim falan catladi ebe dediki cok guclu ikin dedim halim yok bi yudum su verin icirdiler sonra saniyeler icinde dogurdum cok degisik bi andi butun yorgunlugum acligim susuzlugum gitmisti
joyfulmom salakmisincemilee ya yemek vermemeleri çok kötü bir durum bana bisküvi meyve suyu falan getirebilirsin dediler eşim aldı oradaki ebe dayanamayıp öğlen yemek getirmişti bana bişey olmaz ye enerji toplaman lazım diye suda içtim yemekte yedim sağolsun çalışanlar çok önemli bu konuda Suyunuz gelmesine rağmen neden suni sancı verdiler ki 🙄