Bebekkkkkkkkannesii Bebeğim doğdugundan bu yana şuanda 3 aylık, sağ gözünde çapak oluyor bu durumu yaşayan varmı. 2 defa doktora götürdüm göz pınarı tıkalı masaj yaparak açılacagını söyledi 3 aydır yapıyorum açılmıyor :(
hayalperest__ Bebekkkkkkkkannesii Evet benimkide doğduğundan beri öyleydi dediğin gibi göz pınarlarına masaj yapıyordum hatta delik olarak kaldı sürekli yaptığımdan dolayı doğuştan mı yaptığı masajdan mı bilemiyorum ama ben ona yoruyorum. Göz kremi Tercımy di sanırım o kremi sürdüm sonra geçti çok iyi geldi
Ckudll Bebekkkkkkkkannesii bizimde 3 aydan sonra açıldı 3 aya kadar hep tıkanıklık oluyordu gün içerisinde fırsat buldukça masaj yaptım birde terramycn merhem kullandım gün içinde 2 kez aradada soğuk çay pamukla pansuman yaptım 3 aydan sonra birdaha tekrarlamadı
hunilimomy Bebekkkkkkkkannesii 5bucuk aylik hala ayni ara ara düzeliyor gecen hafta tekrar kontrole götürdüm 1yasina kadar devam masaja cok artarsa damla kullanırsın 5gun 1yasina kadar geçmezse küçük bir operasyonla açarız dedi
Bebekkkkkkkkannesii Ckudll masajı göz pınarına bastır çekmi yapıyosunuz . Bana doktor o şekilde önermişti. Birde merhemi gözünün içinemi sürüyorsunuz
Lalalac Benimki de 25 günlük. Damla verdi 6 gündür kullanıyoruz geçmezse göz doktoruna götür dedi. Masaj filan önerir 1 yaşında operasyon yapılıyormuş. İnşallah geçer. Sinir bozucu birşey. Masaj bile gözümde büyüyor. İnşallah fayda eder damla ama pek öyle gözükmüyor
Ckudll Bebekkkkkkkkannesii göz pınarından burun kanalına doğru aşağıya doğru yaptım ben. Pomadı da sürerken gözlerini kapatır zaten, o şekilde süreceksiniz içine değil dıştan
BdjsjzvzlaVg Bebekkkkkkkkannesii benim çocuğundan vardı canmnonca antibiyotik damla kullandım masaj yaptım banamisin demedi annw sutunu damlattim bi kaç kere şıp diye kesti
Cansuu61 Bebekkkkkkkkannesii bende aynı sorunu yaşadım bebeğimde çay pansumanıyla düzeldi kesinlikle denemelisin. Ilık çay makyaj temizleme pamuğuna dök sil ben öle düzelttim bebeğimin gözünü