Kizlarr deliricem kafayı yicem ya bebeğim 10 buçuk aylık zaten en başından beri iştahsız bı bebekti. Smdide ek gıdayı kesinlikle yemek istemiyoruz. Herşeyi denedm çeşit çeşit iki kasıkdan sonra dakikalarca ağzında bekletiyo bizim için yemek yemek bir kaos gbi oluyor. napabilirim deneyimi olan anne varmı aramizda